Öne Çıkanlar öksürük nöbeti Erkan Yılmaz demir eksikliği belirtileri Prof. Dr. Murat Baş sağlıklı beslenme

Nane yağını ayağınıza püskürtün, 10 dakika içinde bebekler gibi uyuyun!
loading...

Siz de hastalık veya strese bağlı olarak uzun süredir uykusuzluk mu çekiyorsunuz? Ya da en son ne zaman deliksiz uyuduğunuzu hatırlamıyor musunuz ? Uykusu sürekli bölünen ve aralıksız bir uyku uyuyamayanlar bu yazımız tam size göre. Uyumak için ayran, süt veya ılık bir banyo yapmayı tercih edebilirsiniz fakat bu yöntemler uzun süre uyumanızı sağlayamaz.



Malzemeler;

  • Lavanta Yağı 10 damla kadar
  • Nane Yağı 10 damla kadar
  • Papatya yağı 10 damla kadar
Uygulanması;

Bu yağları eşit bir şekilde Karıştırıp bir sprey şişesine doldurun.Bu karışımı ayağınıza püskürtün ve yatağınıza uzanın.10 Dakikada rahatlayıp mışıl mışıl uyuyacaksınız.

Not: Bu yağlar bedeninizi rahatlatarak sakinleşmenizi sağlayıp uykuya dalmanıza yardımcı olacaktır.



Uykusuzluk sorunu hastalıkların habercisi olabilir!

İyi bir uyku için:
  • Düzenli bir uyku programına bağlı kalın. Hafta sonu ve tatillerde bile, sabahları aynı saatte kalkın.
  • Gün içinde kısa uykulardan kaçının.
  • Yatmadan iki saat önce stresli aktivitelerden ve ağır idmanlardan kaçının. Günün erken saatlerinde düzenliegzersiz yapın.
  • Yatak odanızın karanlık, sessiz ve serin olmasına dikkat edin. Gerekirse kulak tıkacı ve göz maskesi kullanın.
  • Eğer uyuyamıyorsanız yatak odanızdan çıkın, başka bir odaya gidin. Kitap okuyun ya da sessiz ve rahatlatıcı
  • bir şey yapın.
  • Kahve, çay veya diyet hapı gibi kafein, tein içeren şeylerden uzak durun.
loading...
Anahtar Kelimeler:
UykusuzlukNane Yağı
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.