Öne Çıkanlar Online Kalp Tarama Projesi Neden emzirmelisiniz İsrail Zeytinyağı Yarışması Mobil KETEM Yaman Okay

Göbek eriten besinler
loading...
Göbek eriten besinler. Deniz sezonunun yaklaşmasıyla kilo verme telaşı başladı. Göbek eritme için geç kaldım diyorsanız sizlere güzel bir haberimiz var. Hatalı besin ve hareketsizlikten kaynaklanan göbekte yağlanma sorunu, göbek eriten besinlerle çözüm buluyor. Bu besinlerle bölgesel yağlanmada gözle görülür bir azalma yaşanıyor. İşte göbek eriten besinler ve kilo verme konusunda yararlı ipuçları…


KARBONHİDRATLAR

Göbek eriten besinler. Yararlı karbonhidratlar aslında göbek eriten besinlerde önemli bir yere sahip. Diyet yapanların çoğunun kaçındığı karbonhidratlarla aslında düz bir karına sahip olabilirsiniz. Bu sağlıklı karbonhidratlarla yağ yakımı süreciniz de hızlanabilir. Bunun yanında çok tahıllı ekmekler, beyaz ekmeğin hiçbir problemini yaşamadan, ekmeği beslenmenize eklemenin en iyi yoludur ve hatta %100 tam tahılıdır. Beyaz ekmek yerine çok tahıllı ekmekler organik, lezzetli ve un içermeyen tam tahıldan oluşur. 2 dilim çok tahıllı ekmek 8 gram tam protein ve 6 gram lif içerir. Özellikle son zamanlarda revaçta olan kinoa, içerdiği lif ve düşük glisemik indeksiyle göbek eriten besinler arasında büyük bir öneme sahiptir.

Kinoayı salatalarda, kahvaltıda yediğiniz yulaf yerine ve birçok çeşidini sağlıklı yemekler ve yüksek protein içeriğinden yararlanmak için kullanabilirsiniz. Fasulye ve mercimekler baklagil ailesinin bir parçasıdır ve sağlıklı karbonhidrat çeşitlerindendir. Bu besinler protein ve lifle doludur. Bu nedenle bölgesel zayıflama için baklagil ailesinden günde en az bir çeşit yenmesi önerilir.



BU YİYECEKLERİN MİKTARINI İYİ AYARLAYIN


Diyet yapılırken, yiyeceğin glisemik indeksi de göz önünde bulundurulmalı. Göbek eritmek isteyenlerin glisemik indeksi düşük yiyecekler tüketmesi gerekir. Asit şeker içeren besinler kan şekerini hızla yükseltip hızla düşüren etkiye sahiptir. Örneğin incir, muz, karpuz, kavun ve üzümün glisemik indeksi diğerlerine oranla daha yüksektir ve daha çabuk acıktırırlar. Glisemik indeksi yüksek olan meyvelerin tüketilmesi yasak değildir ama miktarını iyi ayarlamak gerekir. Tahıl ekmeği bulgur pilavı, süt, yoğurt, kuru elma, kuru kayısı, şeftali, armut, kuru baklagiller Glisemik indeksi düşük besinlerden bazılarıdır.

Protein grubundan olan yumurta basen ve karın bölgesindeki zararlı yağları yakmak için çok faydalıdır. Sizi tok tutmasının ve sayısız beslenme faydasının yanında yağ yakar ve göbek eriten besinlerde önemli bir yere sahiptir. Vücut yumurtayı sindirirken daha fazla kalori yakar. Ancak yüksek kolesterol ihtimaline karşın, kaç yumurta yiyeceğinizi doktora danışın. Göbek eritmeye yardımcı olan baharatlardan kimyonla bölgesel zayıflamak mümkündür.

Bir tatlı kaşığı kimyonu bir kase yoğurdun içerisine ekleyerek tüketebilirsiniz. Dereotu ve maydonoz vücudumuzdan ödem ve toksinleri atmakla birlikte aynı zamanda göbek bölgesindeki yağları yakar. Bunun yanında göbek eritmek için her gün en az 2 litre su içilmesi önerilir ancak içtiğiniz suyun yarısını ılık olarak tüketmenin yağ yakımını arttırdığı bilinir. Göbek eritmeye yarayan besinlerden biri de aslında sevilen bir içecek olan kahvedir.Kahve metabolizmayı hızlandırarak yağ yakımına yardımcı olur ancak kahvenin sütsüz ve şekersiz olarak tüketilmesi gerekir.



GÖBEK ERİTEN İÇECEK TARİFLERİ

Diyetisyen Tuğçe Altan Bahçe’den göbek eriten çay tarifleri…

Göbek eriten detoks çayı

Malzemeler: 1 yemek kaşığı kiraz sapı, 1 yemek kaşığı kuru elma,1 yemek kaşığı mate çayı, 2 adet çubuk tarçın, 1 adet karafil, 2 dilim limon.
Hazırlanışı: 500 ml kaynamış suya bitki çaylarını ve baharatları ekleyip ağzı kapalı cam demlikte 8-10 dakika bekletin. Servis yaparken süzün ve limon dilimi ekleyerek günde 2 fincan için.



Ödem azaltan çay

Malzemeler: 1 yemek kaşığı mate çayı, 1 yemek kaşığı yasemin çayı , 1 tatlı kaşığı rezene, 2 adet çubuk tarçın, 2-3 dilim zencefil.
Hazırlanışı: 500 ml kaynamış suya bitki çaylarını ve baharatları ekleyip cam demlikte 5-6 dakika bekletin. Servis yaparken zencefil dilimi ekleyerek günde 2 fincan için.

Yeşil çaylı limonata

Malzemeler:
1 yemek kaşığı yeşil çay, 2 adet limon suyu, 1 adet lime suyu , 3-4 dal taze nane, 1 tatlı kaşığı toz tatlandırıcı, 10-12 adet küp buz.
Hazırlanışı: 1 yemek kaşığı yeşil çayı 1 su bardağı kaynamış suda 7-8 dakika demleyip süzün. 2 su bardağı suya limon suyunu, lime suyunu ve yeşil çayı ekleyin. Toz tatlandırıcıyı, buzu ve taze naneyi ilave edip buzdolabında 30 dakika soğutup servis yapın.
 
loading...
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.